A Performance Max 3 legújabb funkciója

Új funkciókat jelentett be a Google a Performance Max kampányon belül.

Ötletek kampányaink eredményének javítására

  • Optimalizálási pontszám

Az optimalizálási pontszám segít új módszereket találni a teljesítményink javítására. Az optimalizálási pontszám segítségével láthatjuk, hogy a kampányunknak hol kell még fejlődnie, és olyan javaslatokat találhatunk, amelyek segítségével újabb lépéseket tehetünk a jobb eredmények elérése érdekében.

Alkalmazhatunk például javaslatokat az új ügyfélszerzésre való optimalizáláshoz vagy egy ROAS-cél alkalmazásához. A Google elmondasa szerint folyamatosan kapunk majd új ajánlásokat, ezért érdemes majd figyelnünk ezeket.

Új módok az automatizálás irányításához

  • Szezonális elrendezések

Mostantól szezonális korrekciók is a rendelkezéseinkre állnak, amelyek segítenek tájékoztatni a Performance Max ajánlattételi stratégiáját amelyeket a jövőbeni események, például promóciók vagy értékesítések konverziós arányában várunk.

Ne feledjük, hogy az Intelligens ajánlattétel már figyelembe veszi az előre jelzett szezonális eseményeket. Érdemes csak akkor használni ezeket a korrekciókat, ha a konverziós arányban hirtelen vagy atipikus változásokat látunk.


Szezonális módosításokat rövid időszakokra és eseményekre, általában 1-7 napra, például egyhetes promócióra vagy értékesítésre használjunk.

  • Adatkizárások

Az adatkizárások használatával megakadályozhatjuk, hogy a konverziókövetéssel kapcsolatos nem kívánt problémák befolyásolják a kampányunk ajánlattételi stratégiáját. Ez az eszköz arra utasítja az Intelligens ajánlattételt, hogy hagyja figyelmen kívül az olyan időpontok adatait, amikor problémák merültek fel a konverziókövetés folyamán, például címkézési problémák vagy webhely kimaradások.

  • Speciális földrajzi beállítások

A Performance Max új speciális helymeghatározási beállításaival pontosabban célozhatunk. A kampánybeállításokban a “Helybeállítások” alatt mostantól megtalálhatóak lesznek a fizikai “Jelenlét” vagy a “Jelenlét vagy érdeklődés” opciók is.

Mélyebb betekintés a teljesítménybe

  • Magyarázatok

A következő hetekben a Performance Max kampányokhoz magyarázatok érkeznek majd. A kampányok értékelésekor fontos megérteni a teljesítménybeli változásokat, hogy gyorsan reagálhassunk.

A magyarázatok megkönnyítik a teljesítmény-ingadozások azonosítását és a problémák diagnosztizálását. Kaphatunk javaslatokat is a teljesítmény javításához.


A Product Feedet tartalmazó kampányok ezentúl magyarázatokat kapnak, amelyek elemzést nyújtanak a termék állapotáról, valamint a legjobban teljesítő termékekről és terméktípusokról.

  • Diagnosztikai elemzések

Amikor először állítunk be egy Performance Max-kampányt, akkor az Insights menüpont egy egyszerű módja annak, hogy ellenőrizzük a kampányok zökkenőmentesen futnak-e. Gyorsan azonosíthatjuk a hirdetési irányelvekkel, a számlázással, a költségkerettel és egyebekkel kapcsolatos lehetséges problémákat.

Személyre szabott javaslatokat is kaphatunk, amelyek segítenek az esetlegesen felmerülő problémák megoldásában.


A Performance Max ezen új funkciói mind-mind a kampányok további testreszabásában segítenek, annak érdekében, hogy még jobb eredményeket érhessünk el.

Források:
support.google.com
klikkmania.hu

Megosztás

További bejegyzések