Beújított a Facebook Augusztusban is

A múlt hónapban rengeteg izgalmas funkció került bevezetésre és jelentős változások történtek a Facebook terén.

Az augusztus szokatlanul mozgalmas hónap volt a Facebook frissítései szempontjából, most bemutatunk párat a sok újdonság közül.


Leállításra kerül a Facebook Live Shopping


Elsőként kezdjük a Meta egyik Facebookot érintő bejelentésével, ami nem más az Élő vásárlás funkció megszűntetése idén októbertől. A funkció lehetővé tette, hogy valós időben élő közvetítés során áruljuk termékeinket, miközben interakcióba léphettünk nézőinkkel és pontenciális ügyfeleket szerezhettünk.
A tervezett leállítást azzal indokolta a platform, hogy a funkció nem örvendett túl nagy népszerűségnek.
Az élő közvetítés természetesen továbbra is elérhető lesz.


Új automatizálási eszközök jelentek meg


Új automatizálási eszközök kerültek bevezetésre a Meta Advantage szolgáltatásba az értékesítés növelése és a növekedés ösztönzése érdekében. Az új eszközök célja, hogy segítsenek a hirdetőknek kihasználni a mesterséges intelligencia és az automatizálás erejét – maximalizálva hirdetéskiadásaik teljesítményét.

Az Advantage+ Shopping-kampányok augusztus 15-én jelentek meg. Ez a funkció segít a hirdetőknek abban, hogy nyereséges kampányokat hozzanak létre, amelyek gyorsabban konvertálnak. A Meta tapasztalatai szerint a fogyasztók 52%-a szeretne olyan márkákat és termékeket találni, amelyekről még nem hallott, de igazodni szeretne vásárlási preferenciáihoz.

A Meta megosztotta, hogy ezek az új shopping-kampányok jelentős költségmegtakarítást és konverziós eredményeket értek el.

Szintén augusztusban több új eszköz is bemutatásra került, amelyek segítenek a kisvállalkozások tulajdonosainak az automatizált hirdetések létrehozásában.

Az első az Advantage+ kreatív, ami lehetővé teszi a hirdetés néhány kisebb (automatikus) fejlesztését. A hirdetésnek több változata is létrejön, amelyeket a felhasználók az alapján fognak látni, hogy melyik verzió vezet nagy valószínűséggel válaszhoz.

Az Advantage részletes célzás használatával javíthatjuk kampányaink teljesítményét, mivel lehetővé teszi a rendszerünk számára, hogy emberek szélesebb körét érjük el, mint amit a részletes célzási beállításainknál meghatároztunk.

Forrás:

facebook.com/business

adespresso.com

Megosztás

További bejegyzések