Tökéletesítenéd a Google Cégem profilod? Adunk pár tippet hozzá!

A Google Cégem egy remek módja annak, hogy online népszerűsítsük vállalkozásunkat, de csak akkor, ha helyesen csináljuk.

Mi is az a Google Cégem?

A Google Cégem létrehozásával kis- és középvállalkozásunk lokális marketingjét erősíthetjük. Használatával új potenciális vásárlókat célozhatunk meg. Segítségünkre van a Google térkép is, ugyanis a vállalkozás helyadataival kombinálva, ha egy felhasználó egy adott településen belül rákeres egy szolgáltatásra, akkor a kereső a mi üzletünket fogja ajánlani a számára.

Milyen információk adhatóak meg a fiókon belül?

  • Fényképek
  • Helyadatok
  • Friss információk a vállalkozással kapcsolatban
  • Szolgáltatások
  • Termékek
  • Nyitva tartás
  • Útvonalak
  • Vélemények

És ami a legjobb az egészben, hogy a profil létrehozása teljesen ingyenes és mindemellett rendkívül felhasználóbarát. A felsorolt adatok különböző helyeken jelenhetnek meg, mint például a Google Keresőben, a Google Térképen és a Google Shoppingban.

A Google Cégem egyik legfontosabb titka: minél több információ áll a felhasználók rendelkezésére, annál megbízhatóbb és sikeresebb lesz a cégünk. Az ügyfelek nagyobb valószínűséggel látogatnak el és vásárolnak olyan helyeken, amikről úgy érzik ismerik.

Milyen lehetőségeink vannak, ha kész a Google Cégem profilunk?

Kezdődhet a fiók optimalizálás, cél a legjobb eredmények elérése.

A Google keresőmotorja 3 tényező alapján rangsorolja a vállalkozásunk profilját:

  1. Keresési relevancia
  2. Üzletünk népszerűsége
  3. Távolság a keresési helytől
  • Hitelesítés

Fontos, hogy hitelesítsük vállalkozásunk fizikai helyét, így nagyobb valószínűséggel jelenhetünk meg a helyi keresések között

  • Kulcsszavak

Használjunk megfelelő és releváns kulcsszavakat, hiszen ezek elengedhetetlenek!

  • Vélemények

A vásárlói vélemények optimalizálás szempontjából nélkülözhetetlenek. És ami még lényegesebb: válaszoljunk és köszönjük meg a visszajelzéseket! Mindig reagáljunk, függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív egy vélemény.

  • Képek minősége

Készítsünk minőségi fényképeket, ezek minden üzleti profil lényeges részét képezik. A megfelelő fénykép rengeteget segíthet abban, hogy meggyőzzük a felhasználókat, hogy látogassanak el az üzletbe. Azon felül, hogy a vásárlók is jobban értékelik majd, még pluszban segít kiemelkednünk más vállalkozások közül.

  • Profil naprakészsége

Mindannyian tudjuk, milyen frusztráló egy üzletben megjelenni, és látni, hogy zárva vannak. Figyeljünk oda arra, hogy rendszeresen szerkesszük, ha frissül a nyitva tartásunk vagy az elérhetőségünk megváltozik. Ne felejtsük el az ünnepeket és a különleges dátumokat sem!

A legfontosabb, hogy használd ki a Google Cégemben rejlő lehetőségeket.

Forrás: ppchero.com

Megosztás

További bejegyzések