Mi a titka a jó Facebook hirdetésnek?

A Facebook-hirdetés az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a márkád valóban új közönséget érjen el a platformon, ezért nagyon fontos a megfelelő hirdetési szöveg.

Fontos megismernünk célközönségünket

  • Milyen demográfiai csoport látogatja meg jelenleg a webhelyemet?
  • Mi a munkakörük?
  • Mely hobbik vagy témák érdeklik őket?
  • Hol van a földrajzi elhelyezkedésük?

Miután megtaláltuk a kérdésekre a válaszokat a Facebook hirdetéskezelőjében célközönséget építhetünk ki a kampányunkhoz. Fontos azonban, hogy először ezt a lépést tegyük meg, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a tényleges célközönségre szabott hirdetésszöveget írunk.

Hogyan írjunk hatékony Facebook-hirdetésszöveget?

Írjunk rövid és egyszerű tartalmakat.

Egyes hirdetéseknél eltérhetünk ettől a szabálytól, de a kampány elején úgy kell megírnunk a tartalmunkat, hogy az megfeleljen a karakterkorlátoknak, továbbá a szöveg semmiképp se legyen levágott, így a felhasználók egyszerre láthatják az egészet.

Figyeljünk oda a Facebook-hirdetések karakterkorlátjaira, képes hirdetéseknél például a következők:

Elsődleges szöveg: 125 karakter
Főcím: 40 karakter
Leírás: 30 karakter

Írjunk minél egyszerűbben, használjunk olyan nyelvezetet, amelyet a közönségünk megért. A címsor remek figyelemfelkeltésre, a link leírása mutatja a megoldást, a fő hirdetésszöveg pedig az, ahol a meggyőzhetjük közönségünket.

Fontos a megfelelő hirdetési kép kiválasztása

A közösségi platformok erősen vizuálisak, és az emberek tiszta, kiváló minőségű képeket várnak el. Ha a fényképed torz, esetleg elmosódott , akkor ne várj jó eredményeket a kampányodtól. A Facebook egyértelmű vizuális irányelveket biztosít arra vonatkozóan, hogy mi az optimális fájlméret vagy felbontás egy hirdetésnél.

Használjunk-e emojikat a hirdetésekben?

A MarTech egyik elemzése szerint, azok a hirdetések amelyek tartalmaznak emojikat több kattintást érnek el. Természetesen nem szabad túlzásokba esnünk, mértékkel használjuk őket. Legyünk kreatívak és próbáljuk meg a tartalmunkhoz a legmegfelelőbb emojikat kiválasztani.

Jó tanács, Remarketing kampányok esetén érdemes cselekvésre ösztönző szövegeket írnunk, míg Érdeklődés alapú kampányoknál törekedjünk az informatív szövegekre, amik felkelthetik az érdeklődést.

Forrás:

towermarketing.net

martech.org

Megosztás

További bejegyzések