Rihanna, Super Bowl, Marketing

Marketing tippek Rihanna Super Bowl stratégiájából

Mostanra már biztosan mindenki találkozott a hírrel, de ha mégsem, akkor jelentjük: Rihanna volt a fellépő a Super Bowl félidei show-ján. És van pár trükk, amit a marketingesek eltanulhatnak Rihanna csapatától.

A limitált kiadású Fenty Beauty árucikkektől kezdve a megnyerő videókig Rihanna különböző taktikákat alkalmazott, hogy felkeltse az emberek figyelmét és reflektorfénybe állítsa a vállalkozásait.
És a taktikák működtek. Nagyon.

Íme három fontos tanulság, amit a marketingesek és a közösségi média menedzserek magukkal vihetnek Rihanna Super Bowl marketing stratégiájából.

Üzleti céloktól függően egy sikeres marketingkampány segíthet a márkaismertség és a forgalom növelésében, vagy egy elkötelezett közösség kialakításában. Rihanna félidős-stratégiája pedig minden lehetőséget kipipált. Ötvözte a zenét, a szépségápolást és a divatot.

Hogyan?

  • Limitált termékek


Az énekesnő kozmetikai márkája, a Fenty Beauty limitált kiadású termékeket dobott piacra – például az NFL-brandelt Gloss Bombot. Eközben a divatmárkája, a Savage x Fenty az exkluzív Game Day kollekciójuk IRL pop-upjait népszerűsítette. Az előadás után pedig a Fenty-csapata azt is megosztotta a rajongókkal, hogy Rihanna milyen termékeket viselt a színpadon.

  • Storytelling


A történetek minden marketingkampány szerves részét képezik. Lehetőséget adnak arra, hogy megosszuk a márkánk céljait és a „miértjeit”. Rihanna csapata ezt használta ki a Super Bowl előtti Apple Music reklámfilmjében.
Az egyik legnépszerűbb dalával párosítva emlékeztetett minket gyerekkorára, értékeire és hazája, Barbados iránti szeretetére. Az eredmény? Több mint 54 millió megtekintés és 40 ezer komment az Instagramon.

  • Buzz Marketing


Rihanna Super Bowl fellépése előtt a rajongók próbálták megjósolni, hogy milyen dalok szerepelnek majd a dallistán, és hogy lesz-e vendégelőadója. A Fenty marketing csapata ezt is szuperül kihasználta. A posztjaikban célzásokat tettek a koncerttel kapcsolatban és a rajongók tartalmaival is foglalkoztak.

Még saját audiót is létrehoztak, melyet az influencerek használtak a Reels és a TikTok-videóikban. A Fenty pedig folyamatosan posztolt a fellépésről, így tényleg a csapból is Rihanna folyt.


Zseniális. Te mit gondolsz?

Forrás: later.com

Megosztás

További bejegyzések