TikTok Hirdetések 2022-ben

Szeretnéd megcélozni a fiatalabb, tartaloméhes generációt? Legújabb blogbejegyzésünkben adunk pár tippet hozzá, hogyan hozd létre saját TikTok hirdetéseid.

Sokan még mindig úgy gondolják a TikTok csak egy gyerekeknek és tiniknek szóló alkalmazás, azonban óriásit tévednek. Az applikáció egy remek lehetőség arra, hogy a márkádat hirdesd rajta. 

2022 első negyedévében a TikTok több mint 1 milliárd havi aktív felhasználóval rendelkezett és jelenleg a 6. legnépszerűbb közösségi média felület a világon. A TikTok hirdetések ma már elérhetik a becslések szerint 825 milliós felnőtt ( 18 éven felüli) közönséget világszerte.

 

Kinek érdemes befektetnie a TikTok-on való reklámozásba?

Az alkalmazásban való hirdetést mindenkinek érdemes kipróbálnia,tesztelgetnie, de a legjobb eredmények valószínűleg a következő esetekben érhetők el:

  • 35 éves vagy annál fiatalabb célközönségnél
  • Nőknél, különösen a 18 és 25 év közöttieket célzó márkáknál

 

TikTok hirdetések típusai

Fontos tudni, hogy nem minden hirdetéstípus áll rendelkezésre minden területen.

  • In-feed ads, azaz Hírcsatornán belüli hirdetések

Ezek self-service hirdetések, amelyeket a TikTok Ad Manager felületén keresztül tudunk létrehozni

  • Képes hirdetések

Ezek csak a TikTok hírfolyam-alkalmazásaiban (BuzzVideo, TopBuzz és Babe) futnak, ezek tartalmaznak képet, márka- vagy alkalmazásnevet, valamint egy hirdetés szöveget.

  • Videohirdetések

5-60 másodperces teljes képernyős videóként futnak a felhasználó For You , magyarul Neked hírcsatornájában. Minden hirdetés tartalmaz egy videót, egy hirdetésmegjelenítési képet, egy márka- vagy alkalmazásnevet, valamint a hirdetés szövegét.

  • Spark, azaz Szikrahirdetések

A Spark-hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy organikus tartalmakat emeljenek ki saját fiókjukból vagy más felhasználóktól. Ezzel a hirdetési móddal időt spórolhatunk, hiszen nem kell folyamatosan új hirdetéseket terveznünk és forgatnunk. Fontos, hogy olyan videót válasszunk, ami már egész jól teljesít.

  • TopView-hirdetések

Videóhirdetések, melyek a teljes képernyőn jelennek meg 5–60 másodpercig, mikor a felhasználók megnyitják az alkalmazást.

 

Hogyan kezdj bele?

Első körben lépj be a TikTok Hirdetéskezelőbe, amennyiben még nem hoztál létre TikTok Ads Manager-fiókot, először ezt kell tenned.

Ha csak a meglévő tartalmaidat szeretnéd kiemelni, nincs szükséged Hirdetéskezelő-fiókra. Ehelyett használhatod a TikTok Promote alkalmazást.

 

  • Mi a célod?

A kezdéshez jelentkezz be a TikTok Hirdetéskezelőbe, és kattints a Kampány gombra. A TikTok hét hirdetési céllal rendelkezik,ezek három kategóriába sorolhatók:

 

  1. Awareness

-Reach (Elérés)

A hirdetésedet a maximális számú embernek jelenítheted meg.

 

  1. Consideration

-Traffic (Forgalom)

A forgalom átirányítása egy adott URL-re.

-App Installs

-Video Views

Maximalizálja a videóhirdetések lejátszását.

-Lead Generation

 

  1. Conversion

-Conversions (Konverziók)

Konkrét műveletek – például vásárlás vagy előfizetés – ösztönzése a webhelyen.

-Catalog Sales

 

  • Nevezd el a kampányodat, hirdetéscsoportod és állíts be költségkeretet.Válaszd ki az elhelyezéseket, célozd meg a célközönségedet és végül hozd létre hirdetésed.

 

Te kipróbálnád?

 

Forrás:

Megosztás

További bejegyzések