Újdonságok a Social Media világából

Az Instagram és a Facebook is folyamatosan dolgozik különböző fejlesztéseken. Ha kíváncsi milyen újdonságok érkeztek mostanában, akkor olvasd el legújabb blogunkat!

Az Instagram új felszólításokat hoz létre a fiatal felhasználókra gyakorolt káros hatások csökkentése érdekében.


Az Instagram hihetetlen nagy népszerűségnek örvend nagyjából minden korosztályban. A mai tinik képesek órákat eltölteni a platformon és egyes kutatások kimutatták, hogy az alkalmazás túlzott használata rendkívül rossz hatással  lehet a mentális egészségükre.


Az Instagram pont ezért megpróbálja minimalizálni a fiatalabb felhasználókra gyakorolt káros hatásokat, ezért egy új, alkalmazáson belüli felszólítást hoztak létre.
Az alkalmazás fejlesztőinek elmondása alapján egyes országokban a tizenévesek kapnak majd egy értesítést, amely arra buzdítja őket, hogy váltsanak más „témára”, ha ismételten ugyanazt a típusú tartalmat nézik. A felszólítás célja, hogy a fiatalok valami újat fedezzenek fel, ne csak mindig a megszokott tartalmakat kövessék.

Az Instagram kutatásai szerint, egy egyhetes tesztelési időszak alatt minden ötödik tizenéves, aki látta ezt az értesítést, egy másik témára váltott.


Ezen felül az Instagram egy frissített „Take a Break”, azaz „Tarts szünetet” emlékeztetőt is elindít, amely gyakorlatilag egy, az applikáció által kiküldött figyelmeztetés, ha már túl sok ideje használjuk az alkalmazást.


Az új értesítéseket első körben az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Írországban, Kanadában, Ausztráliában és Új-Zélandon élő felhasználókkal tesztelik , majd az elkövetkező hónapokban további országok következnek.

Egyszerű jelentéskészítés Facebook-on


Új opció jelent meg a Facebook Hirdetési jelentések funkciójában. Mostantól könnyedén készíthetünk riportokat hirdetéseink teljesítményéről, a Facebook által létrehozott sablonokkal.


Kielemezhetjük többet között hirdetéseink aktivitásait, megtérüléseit, eléréseit, gyakoriságait és még sok mást is.


Hogyan tudjuk ezt megtenni? Egyszerű! Nyissuk meg a Hirdetési jelentések funkciót, majd a jobb oldali panelen válasszunk az elérhető jelentéssablonok közül.


Mindenképp érdemes kipróbálni!

Források:


www.socialmediatoday.com
www.facebook.com

Megosztás

További bejegyzések