Webanalitika

Áttekinthetően, érthetően

Minden kampány alapja a tűpontos mérés

Mi a célja a pontos mérésnek?​

Annak érdekében, hogy egy honlapot megfelelően lehessen optimalizálni és fejleszteni ugyanakkor ki lehessen szűrni a hibáit, adatokat kell gyűjtenünk a látogatók viselkedéséről az oldalon. Különösen fontosak a pontos adatok annak érdekében, hogy megtudjuk a következő kérdésekre a választ: hogyan „viselkednek” a látogatók a weboldalon, honnan érkeznek, mennyien kattintottak a hirdetésekre, hogyan használják az egyes funkciókat és természetesen vásároltak-e? Átfogó és érthető elemzést készítünk illetve a reklám költségvetése azonnal kiszámolható.

A Google Analytics egy ingyenesen használható webanalitikai eszköz, mely a piacon jelenleg elérhető hasonló szolgáltatások közül magasan az egyik legjobb. Minden, az online térben jelen lévő cég számára (iparági szegmenstől függetlenül) egy kötelezően használandó eszköz, amely nélkülözhetetlen a weboldal, és így a szolgáltatások továbbfejlesztése érdekében.

Az online hirdetéseken kívül munkánk szerves része a webanalitika, mely a weboldal továbbfejlesztésére (felhasználói élmény, design, tartalom), a látogatói viselkedés elemzésére és a marketing csatornák hatékonyságának mérésére fókuszál.

Milyen adatokat láthatnak az ügyfeleink?

Weblap látogatottsága

Konkrétan, hajszálpontosan elemezhető, hogy mennyien látogatják a honlapot

Ajánlatkérések

Kiértékelhető, hogy hányan kattintottak az „ajánlatkérés” gombra, honnan érkeztek és mennyibe került egy ajánlatkérés az adott idő­szakban.

Vásárlások

Webáruházaknál minden nap látható, hogy hányan vá­sá­rol­tak, a kosár összér­téke illetve az egész napi bevétel.

Megtérülés

A marketing költségek és a realizált be­vé­te­lek arányában látható, hogy kifizetődök voltak-e a hir­de­tési kam­pányok

Látogatókról

Honnan érkeznek az oldalunkra? Mennyi időt töltenek a weblapon? Történik-e vásárlás?
És még számos sta­tisz­tikai adat mér­hető.

További szolgáltatásaink

Weboldal készítés

Minőségi weboldal és webshop készítés és üzemeltetés a „marketing szemüvegén” keresztül

Versenytárs elemzés

Számos eszközzel tanulmányozzuk ügyfeleink piacát és versenytársait – kiismerjük, majd meghaladjuk őket.

Stratégia

Megalapozott online marketing stratégia kialakítása az üzleti célok sikerét mérő mód meghatározásával